gepubliceerd op: 02-01-2019
Laurence DŽAri
Foto: Laurence DŽAri ©
 

Laurence DŽAri lanceert haar nieuwe 2019 collectie

 

 

Unieke Antwerpse monturen met persoonlijkheid
Toen Laurence Bourguignon haar eigen zonnebrillenlijn oprichtte wist ze dat ze niet zomaar een zoveelste accessoirelabel aan het modelandschap wilde toevoegen. Laurence D’Ari moest een merk zijn met persoonlijkheid, dat wegstuurt van trends en massaproductie, dat kwaliteit hoog in het vaandel draagt en een eigenzinnige designfilosofie herbergt.

Met succes. 
Na een geslaagd opstartjaar kon de Antwerpse haar collectie uitbreiden met vijf extra modellen en twee nieuwe kleuren. Naast Havana, in twee tinten tortoise, en Black Marble, een zwart, licht gemarmerd montuur vol  diepgang en textuur ,zijn de ontwerpen van Bourguignon in 2019 ook in het lichtbruine Honey of het transparant olijfgroene Crystal Green te verkrijgen. Ook nu kregen haar hersenspinsels de naam van een karaktereigenschap.

Eigen esthetieke lijn
“Ik stond erop dat mijn designs niet zomaar een nummertje droegen”, aldus Bourguignon. “De namen zijn eigenschappen die ik apprecieer in vrouwen. Dat persoonlijke aspect is voor mij heel belangrijk.” Zo is er het ovale, grungy ‘Assertive’-montuur, de gestroomlijnde cat-eye ‘Passionate’ en de knipoog naar de sixties ‘Focused’. De verrassend hedendaagse lijnen van ‘Spirited’ en het statementmontuur ‘Confident’ maken de nieuwe line-up compleet.

Apart karakter
“Iedere bril heeft een apart karakter, net zoals iedere vrouw dat heeft. Toch grijpen we bijna allemaal naar dezelfde brillen en dat is jammer”, aldus Bourguignon. Ze hoopt dat klanten zich aangesproken voelen door het unieke design en de persoonlijke namen  van haar monturen. “Ik wil komaf maken met die typische regeltjes over wat voor monturen er bij welke gezichtsvorm passen.” 
“Mensen moeten beseffen dat  ze heus wel meer kunnen dragen dan de standaard zonnebrillen die je overal vindt” , zegt Bourguignon. “Kijk naar wie je bent en wat je wil uitstralen, en durf eens een ander model op je neus te zetten. Stijlgevoel is niet gebonden aan afkomst of leeftijd, en ik hoop dat mijn zonnebrillen vrouwen dat tikkeltje extra zelfvertrouwen geven om voluit zichzelf te durven zijn.” 
 

Auteur van het artikel : Laurence DŽAri
<< Vorige pagina  
 
 
 
SITEPLAN I BEDRIJVEN I ADVERTEERDERS I CONTACT OPNEMEN MET HET TEAM I JOBS I WETTELIJKE BEPALINGEN I PROFESSIONELE PAGINA